یه معینه و یه شلوار خوشگله

سلام .اول از همه از همه ی دوستای خوبی که زحمت کشیدند و با نظراتشون من و پسرم رو خوشحال کردند تشکر میکنم.  .اقا معین الدین جدیدا موقع عوض کردن لباساش میره سر کمد لباساش و یه شلوار که بقوله خودش (شبال خوشگل) رو در میاره با اصرار میگه برام بپوشش.حالا هر چی به این بچه بگی هوا گرمه و مناسب این فصل نیست مگه تو گوشش میره.هر چی بهش میگی معین جان قاشق رو درست بگیر دستت معین جان با دستت غذا نخورپسر گلم دست کثیفتو نمال اینور و اون ور نه گوشش به این حرفه بدهکار نیست. توی یه کتاب از اقای ولی سهامی  خوندم که اگه بچه البته تو سن بالای دو سال در کار بدش پافشاری کرد  و بعد چند بار با زبون راضی نشد به عنوان تنبیه توی یه اتاق که ترجیحا اتاق اسباب بازیهاش نباشه بزارید تا تنها بمونه وبعد چند دقیقه اگه اوردینش و باز همون کار رو تکرار کرد شما هم عمل خودتون رو تکرار کنید ولی باور کنید این کار رو هم امتحان کردم ولی اثری نداشت.لطفا راهنماییم کنید.راستی معین  قراره بره پیش مادر بزرگ و پدر بزرگش تا چند روزی رو مهمونشون باشه.مامان پریش بهش قول داده ببرتش دریا. وای چقدر عالی. خدا کنه هوا خوب باشه که این اتفاق قشنگ هم بیفته. راستی اینم یادم رفت بگم که قبلش می خواییم بریم خونه ی محمد جواد پسر عموی خوب و ناز اقا معین الدین که  فقط ۶ ماه از معین بزرگتره. 







نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 12 خرداد 1387 ساعت 06:39 ب.ظ

سلم سمانه جان ممنونم که به یاد من هستی من اینترنتم مشکل داشت
عزیزم جمعه چای شما خیلی خالی بود دوست داشتم شما هم بودی و خوش میگذشت
امیدوارم تو قرار ها ی بعدی بیای و می ایی خونه خودمون
قربونت برم عزیزم میبوسمت
معین را ببوس

شایلی دوشنبه 13 خرداد 1387 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.shaina1386.blogfa.com

سلام سمانه جون
ایشاله گل پسر سفر خوبی داشته باشه. محکم ببوسش

مهتاب پنج‌شنبه 16 خرداد 1387 ساعت 03:56 ب.ظ http://arya1383.blogfa.com

سلام دوست عزیز و با وفا
از نظرات قشنگت ممنونم
پسر خوشگل و نازی داری زنده و ۱۵۰ ساله باشه

دلم را آهنی کردم مبادا عاشقت گردد
ندانستم که ای دوست دلت آهن ربا دارد

موفق باشی

خاله راحله یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.helma-d.blogfa.com

عزیزه خاله امیدوارم بهت خوش بگذره . خاله جون دریا رفتی مواظب باشیا.

مهتاب چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 12:11 ق.ظ http://arya1383.blogfa.com

سلام سمانه گلم
از اینکه دیر به دیر میام مرا ببخش
نوشته های شما هم خیلی قشنگه ، جملات روان و کلمات زیبا در آن بکار رفته .
به نظر من خوب می نویسی البته گمان می کنم اندکی در دست به قلم شدن تردید به خود راه می دهید .
چنانچه این مورد را مرتفع و قدری مطالعه ی بیشتر( خصوصا نوشته های جلال آل احمد ) داشته باشید ، در این زمینه موفق تر خواهید بود ...
این دو بیتیم را به شما دوست عزیز تقدیم می کنم
بیا که قیصر قلبم توئی تو
خطوط دفتر قلبم توئی تو
اگر روزی تمام دل بسوزد
همان خاکستر قلبم توئی تو
از طرف من معین کوچولو را ببوس
موفق باشی
شب بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد