دیدار دوباره معین الدین و امیر علی

سلام. دیروز معین بعد از مدتها دوست خوبشو دید و کلی ذوق کرد. امیر علی از معین الدین یک سال بزرگتره . نکته ی جالبی که تو رابطه ی دوستیه این دو تا گل پسر هست اینه که همیشه در ابتدای دیدارشون ذوق میکنند و کلی جیغ میزنندو اسم هم رو با علاقه صدا میزنند ولی بعد گذشت زمان کمی شروع میکنند به ناسازگاری. منظورم اینه که خلاصه هر دفعه یکی یکی دیگرو میزنه ولی با این حال امیر علی همیشه بهترین دوست معین الدین بوده وهست و دیروز خونه ی یانا کوچولو اون یکی دوست مشترکشون کلی شیطونی کردند همونطوری که از عکسها پیداست. انقدر سر و صدا کردند و جیغ زدندو بپر بپر کردند که هر دو شون اخر سر از عرق زیاد خیس خیس شده بودند.امیدوارم همه ی کوچولوها شاد شاد بمونندو برای مامان باباشون بچه های خوبی باشند.
نظرات 4 + ارسال نظر
شایلی یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 01:53 ب.ظ http://shaylikocholoo.blogfa.com

سلام خاله ملسی که اومدید وبلاقم
عوضش مامانی من اصلا از کامفیوتر خوشش نمیاد که بلام بنویسه بجاش بابایی کالش اصلا کامفیوتره
این به اون دل که بابایی معین وقت نمیکنه...

لاستی ما شمارو لینکیندیم شما چطور؟

مرسی. من هم لینکتون کردم

[ بدون نام ] دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 ساعت 02:50 ب.ظ

سمانه من هستم شما نیستی؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 ساعت 03:08 ب.ظ

سمانه جان من خیلی وقته ان هستم ولی از طرف تو هیچ ای ام دریافت نکردم کجایی من ای دی شما را هم ندارم

دای پوپو سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1387 ساعت 11:39 ق.ظ http://emperatoore-shomal.blogfa

سلای خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد