عصر یک روز تعطیل

سلام دوستای خوب .امیدوارم  اخر هفته بهتون خوش گذشته باشه. به معین الدین که خیلی خوش گذشت. دوباره با امیر علی رفتند دده.یک جای خیلی قشنگ و خوش اب وهوا اولش که کلی ببعی دیدند.بعدش شروع کردند از رو زمین چوبای کوچولو جمع کردن بعد رسید به خاک بلند کردن بوسیله ی چوبا. کم کم زد به سرشون و شروع کردند به دستزدن به خاک دیگه رسید به مشت مشت خاک برداشتن و این ور و اون ور و ریختن رو سر و کله ی هم.اخر سر هم یوقت متوجه شدیم که اقا معین هی میگه مامان بابا خاکو خوودم(خوردم)معین نگو تمام لب و لوچه خاکی.بابای بردش لب یه چشمه ی قشنگ و دست رو شو شست ولی مگه دست بردار بودند تا اخرش شیطونی کردند اونم چه شیطونیی.بعد تو ماشین موقع برگشت شروع کردند به دعوا کردن کتک کاری البته بیشتر جنبه ی نمایشی داشت چون خودشون هم به این کارشون میخندیدند و طبق معمول پایان قصه های دده رفتن معین حمام و بعدشم لالا.راستی معین جدیدا از خامه عسل خیلی خوشش اومده وقتی جلوش بزاری دیگه نمیفهمه چقدر باید بخوره.یه چیز دیگه معین به مامان امیرعلی میگه خاله اکم(اکرم) بعضی وقتام میگه افکم یا اخم .میدونین چیه از بس عجله داره   که زودتر حرفشو به طرف مقابل بزنه برای اسونیه کار بعضی وقتا هم میگه مامان یا بابا .تصور کنید به  بابی امیرعلی بگه مامان چی میشه.نه شوخی کردم فرق بین مرد و زن رو میدونه به بابای امیرعلی وقتی عجله داره میگه بابا و بعدش  درستشو میگه.

نظرات 12 + ارسال نظر
نسیم مامان آرتین یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 07:29 ب.ظ

قرار نینی سایتی

مامانهای عزیز نینی سایت...
مامانهی نینی دار و اونهایی که هنوز نینیهاشون تو دلشونه و مامانهای منتظر نینی...

..................جمعه.. 10 خرداد.. پارک گفتگو.. ساعت 6... مجسمه مادر..................... ...
...................................منتظر همتون هستیم.... حتما بیاین

سمیرا مامان رژین یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 10:51 ب.ظ http://rojin1385.blogfa.com

معین ادین بامزه خاله اخه تو چه عسلی هستی که مامان همیشه خاطرات قشنگ داره گل پسری باید قول بدی یه روز بیای تهرون پیش خاله ببرمت سرزمین عجایب بوسسسسسسسسسس

مامان رویا دوشنبه 6 خرداد 1387 ساعت 12:41 ق.ظ

انشاالله همیشه بهت خوش بگذره خاله جون

مارال سه‌شنبه 7 خرداد 1387 ساعت 10:01 ق.ظ http://mamankochol87.persianblog.ir

سلام سمانه جون
مرسی از یادداشتت عزیزم . وبلاگ معین الدین خیلی قشنگ و جالب و دیدنی بود خاطراتش هم که یکی از یکی بامزه تر . در ضمن قالب وبلاگ خودتم خیلی خوشگل و بامزه بود آدم احساس دلشادی می کنه

سمیرا مامان رژین سه‌شنبه 7 خرداد 1387 ساعت 03:13 ب.ظ http://rojin1385.blogfa.com

سلام سمانه جون منظورت از ساختن قالب چیه
من عکسها را تو تینی پیک با سایزهای کوچک اپلود میکنم و داخل ویرایش قالب وبلاگ یا همون تغییر غالب میرم و بالای بالا پیست میکنم کپی اچ تی ام ال را در ضمن تو ضیحاتش زیاده باید به حال فرصت برات بگم که یه وبلاگ خوشگل درست کنی من درست کردن قالب بلد نیستم قالب مال بلاگفاست من فقط قرار دادن عکس را بلدم
راستی اگر شک داری که تو قالبها دست ببر ی این کا ر را نکن چون قالبت به هم میریزه ولی کل کاری که من کردم اون عکسهای فانتزی و اون عکسهای رژین را اوردم بالای صفحه قرار دادم البته در وریرایش قالب اونجاییی که کد اچ تی ام ال قالب هست

مهتاب چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 08:18 ق.ظ http://arya1383.blogfa.com

کاش می شد بوسه بارانت کنم
جان عاشق را به قربانت کنم
ای که دور از من در قلب منی
با وفا باش که دنیای منی
سلام دوست خوب و با وفا از اینکه بهم سر می زدی و می زنی
خیلی ممنونم
شعر از متن باران از سروده های خودمه خوشحال میشم نظرتو بدونم
بازم از لطفت متشکرم موفق و شاد و سربلند باشی

عالیه از این بهتر نمیشه مثل همیشه زیبا و با معنی

دایی پویا چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 10:33 ق.ظ http://emperatoore-shomal.blogfa

سلام دایی به وبلاگ من یه سری بزن

حوریه مامان شایان چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 01:41 ب.ظ http://www.shayan86.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟
معین الدین ناز خوبه . مامانیش کم ژیدایی نمی ای نی نی سایت .
راستی قرار روز جمعه هستی ؟

سلام حوریه جون تو نینی سایت گفتم کامپیوترم قاطی کرده فارسی تایپ نمیکنه و این باعث شده حوصله نکنم که بیام انگلیسی تایپ کنم. در مورد قرار حیف که من تهران نیستم. خوش بگذره و جای ما رو خالی کنید. عکس یادتون نره.

سروناز چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 09:25 ب.ظ http://www.davod808.blogfa.com

سلام سمانه جونم خوبی عزیزم راستش من تو سوئد زندگی میکنم در حال حاضر 4 پسر دارم 11ساله / 9 ساله / 5.5 / ساله و10.5 ماهه . والله این که گفته بودی مهربونم یا نه اصلا نمیدونم باید از دیگران پرسید من دارم داستان زندگیم رو تو سایت نینی سایت مینویسم قسمت دردرودل یا همراز . ماشالله پسر نازی داری با اجازه من اون عکسش رو که روسری سرش بود سیو کردم برای خودم اگر راضی نیستی بگو پاکش کنم عزیزم باز هم هر سوالی داشته باشی به روی چشم عزیزم جواب میدم اصلا هم فکر نکن ناراحت میشم همسرتون رو سلام برسونید پسر گلت رو هم ببوس دوستتدارم میبوسمت منتظرت هستم عزیزم بای

شایلی جمعه 10 خرداد 1387 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.shaina1386.blogfa.com

این آقا کوچولوی بلا خیلی بانمکه ها...مخصوصا خنده هاش خیلی بامزه است. حرف زدنشم که حرف نداره.

سوری مامان عسل شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 09:08 ق.ظ http://asaltala2007.persianblog.ir

سلام خانومی.
مرسی که به وبلاگ دخترم سر زدی. وبلاگ شما هم خیلی زیباست با این معین خان بامزه. روزهای خوبی واستون آرزو می کنم خوش باشین. باز بهتون سر می زنم. و حتما لینکتون می کنم.

خاله راحله شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 09:18 ق.ظ http://www.helma-d.blogfa.com

خاله جون عزیزم انشاءا... همیشه به گردش و شادی گلم. مامانی ما با اجازه شما رو لینک می کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد