جواب سوال و عکسهای جدید دیروز و امروز

سلام دوستای خوبم. اول جواب سوالمو که پرسیده بودم بعد اینکه معین عینک رو شکوند من چیکار کردم رو بدم.جواب:من اصلا هیچی بهش نگفتم اومدیم خونه گل پسر باقی مانده ی لاشه ی عینک رو هم نابود کرد.حتی شیشه های اونو هم تکه تکه کردو بدنه رو از وسط دو نیم کرد و تیکه های عینک رفت تو سطل اشغال.در مورد عکسای امروز بترتیب از اول:دیروز بعد از ظهر داشت برام میز رو دستمال میکشیدو از اینکه کار با شیشه پاک کن رو یاد گرفته بودخیلی خوشحال بود. بعدش با بابایش رفتیم دده. کلی کیف کردیم. بستنی خوردیمو....یه کار  بدی که معین دیروز کرد این بود که سرش رو از ماشین کرده بود بیرون و مامانش دعواش کرد اخه خیلی کار خطرناکی بود. قول داد که دیگه این کارو نکنه.امروز صبح معین و مامانیش رفتند خرید بعدش معین به مامانش گفت عینک می خواد و مامانیش هم رفت یکی دیگه خرید و...وای الان دوباره این عینک هم به درد اون عینک دچار شده. امان از دست این بچه های خرابکار. اخه مامانی دلش نیومد جواب خواسته ی پسر کوچولوشو نده.بازم از لطف همتون ممنون. تا بعد.
نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا مامان رژین شنبه 28 اردیبهشت 1387 ساعت 06:23 ب.ظ http://rojin1385.blogfa.com

سمانه جان قالب وبلاگ مخصوص بلاگفا هست و سمت راست صفحه ام ادرسش هست اسم قالب قالب بهار هست در مورد عکسها از سایت تینی پیکچر اپلود میکنم عکس خواهر زادهام نرم افزاری داشتم به نام مجیک فتو ادیتور magic photo editor اگر بخای از انتر نت هم دانلود میشه و من اینتر نت ر سرعت دارم اگر بتونی بخری بهتره البته الان این نرم افزار را ندارم و باید دوباره دانلود کنم در مورد نوشته ای زیر مت که تاریخ ازدواج و تولد رژین هست باید وارد سایتش بشی که با کلیک یر روی اون شکل در سایتمن وارد سایت میشی و باید تاریخ بدی تا بسازه و کد اچ تی ام ال را در قسمت ویرایش قالبت اون اخر به کار ببری البته سمانه جان من از بلاک اسکای چیزی نمی دونم و شما باید یه مقدار اطلاعات داشته باشی و گرنه به کل قالبت به هم میریزه و مکافات داره در مورد زیباکرد ن عکسها به صورت متحرک سایت یکچر تریل هست که این کار را انجام میده توضیحات بیشتر را وقتی وارد کار شدی باید بهت بدم تا متوجه بشی
picture traile
سمانه سعیکن در ویرایش قالب دست نبری تا زمانی که مطمئن باشی چون موقع حذف کردن هم اگر به اشتباه چیزی را حذف کنی خیلی بد میشه
سایت ساخت تیکر LiLipy.com هست موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد